Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti s administratívnou prácou, dokážeš dohodnúť čokoľvek? Rada plánuješ a nebojíš sa zdvihnúť telefón? Máš vo veciach poriadok a všetko zorganizované? Tak neváhaj a pošli nám svoje CV, pretože k nám hľadáme šikovnú posilu.
Aká práca ťa u nás čaká?
– Plánovanie pravidelných revízií,
– komunikácia so zákazníkmi (telefonická, emailová) – dohadovanie termínov revízií a opráv,
– plánovanie zákaziek a ich nahadzovanie do kalendára/systému,
– kontrola superfaktúry – priraďovanie platieb, kontrola splatností faktúr,
– objednávanie tovaru od dodávateľov,
– kontrola stavu vykonaných zákaziek – v prípade potreby dodatočného nacenenia prepis doexcelu,
– správa mailovej schránky (triedenie mailov a ich vybavenie/priraďovanie,
– vypĺňanie podkladov pre partnerské firmy,
– posielanie cenových ponúk.
Občas treba vybaviť aj takéto veci:
– Komunikáciu s poisťovňami, úradmi,
– prípraviť podkladov (bločkov a FA) pre účtovníka,
– objednať služobné autá do servisu (na pravidelné prehliadky, opravy, prezúvanie),
– objednať náradie, oblečenie, či firemné nálepky.
Zamestnanecké výhody, benefity
pracovný notebook, služobný telefón s telefónnym číslom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Začiatočník (A2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívnosť, organizačné schopnosti, poriadkumilovnosť