Asistentka / Office managerka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosti s administratívnou prácou, dokážeš dohodnúť čokoľvek? Rada plánuješ a nebojíš sa zdvihnúť telefón? Máš vo veciach poriadok a všetko zorganizované? Tak neváhaj a pošli nám svoje CV, pretože k nám hľadáme šikovnú posilu.

Aká práca ťa u nás čaká?

– Plánovanie pravidelných revízií,
– komunikácia so zákazníkmi (telefonická, emailová) – dohadovanie termínov revízií a opráv,
– plánovanie zákaziek a ich nahadzovanie do kalendára/systému,
– kontrola superfaktúry – priraďovanie platieb, kontrola splatností faktúr,
– objednávanie tovaru od dodávateľov,

– kontrola stavu vykonaných zákaziek – v prípade potreby dodatočného nacenenia prepis doexcelu,
– správa mailovej schránky (triedenie mailov a ich vybavenie/priraďovanie,
– vypĺňanie podkladov pre partnerské firmy,
– posielanie cenových ponúk.

Občas treba vybaviť aj takéto veci:
– Komunikáciu s poisťovňami, úradmi,
– prípraviť podkladov (bločkov a FA) pre účtovníka,
– objednať služobné autá do servisu (na pravidelné prehliadky, opravy, prezúvanie),
– objednať náradie, oblečenie, či firemné nálepky.

Zamestnanecké výhody, benefity

pracovný notebook, služobný telefón s telefónnym číslom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Začiatočník (A2)

Vodičský preukaz
B

Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívnosť, organizačné schopnosti, poriadkumilovnosť

Asistentka / Office managerka

Miesto: Ulica Svornosti, Bratislava

Pracovný čas: Fulltime

PLAT / FORMA SPOLUPRÁCE

1300 €/mesiac

plný úväzok, živnosť